Pamiętaj by nie przesadzić z ilością / grubością bo potem może łożyska uszkadzać lub za ciasno chodzić . Są na 90% różnej grubości sprawdź suwmiarką.
Co do oleju to po pierwsze są 3 jednostki w których podają gęstość , po drugie każdy producent inaczej (w innych temperaturach ) określa tą gęstość ...
Oleju nie wymieniaj do półki model nie będzie przetestowany na nowym napędzie bo to gdybanie .... Jak zrobisz próbną jazdę to będziesz widzieć jak się zachowuje i wtedy przyjdzie pora na zmianę gęstości i to nie tylko w centralnym .
Napisz jak się jeździ jak model się zachowuje i co ci przeszkadza lub chciał byś zmienić to wtedy coś podpowiem (pewnie nie tylko ja).
P.S. Ja w centralnym mam coś pomiędzy 500 000 a 1 000 000 - czyli gęsty jak żel do włosów
Co do oleju to po pierwsze są 3 jednostki w których podają gęstość , po drugie każdy producent inaczej (w innych temperaturach ) określa tą gęstość ...
Oleju nie wymieniaj do półki model nie będzie przetestowany na nowym napędzie bo to gdybanie .... Jak zrobisz próbną jazdę to będziesz widzieć jak się zachowuje i wtedy przyjdzie pora na zmianę gęstości i to nie tylko w centralnym .
Napisz jak się jeździ jak model się zachowuje i co ci przeszkadza lub chciał byś zmienić to wtedy coś podpowiem (pewnie nie tylko ja).
P.S. Ja w centralnym mam coś pomiędzy 500 000 a 1 000 000 - czyli gęsty jak żel do włosów

