2016-11-21, 21:42
Olej dobiera się pod zachowanie modelu a nie pod wytrzymałość dyfrów - ja tylko wspomniałem byś się liczył z tym że tylny dyfer obrywa mocniej przy gęstrzym oleju w centralnym.
"Dyfry są po przeglądzie ....." - ok ale w stosunku do ustawienia ich dla napędu spalinowego warto je ustawić tak by "ciaśniej" były spasowane inaczej długo nie pożyją przy momencie obrotowym generowanym przez silnik elektryczny .
"Czyli jednak wychodzi na to, ze lepiej mieć tu 4s?" - tak . Na model tej wielkości 3S to za mało chyba że dla początkującego. Z kolei 5S i więcej to problem z wytrzymałością przeniesienia napędu i niekiedy temperaturą silnika czy regla.
"Dyfry są po przeglądzie ....." - ok ale w stosunku do ustawienia ich dla napędu spalinowego warto je ustawić tak by "ciaśniej" były spasowane inaczej długo nie pożyją przy momencie obrotowym generowanym przez silnik elektryczny .
"Czyli jednak wychodzi na to, ze lepiej mieć tu 4s?" - tak . Na model tej wielkości 3S to za mało chyba że dla początkującego. Z kolei 5S i więcej to problem z wytrzymałością przeniesienia napędu i niekiedy temperaturą silnika czy regla.

