Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dobór silnika do TT ST-1
#8
Olej dobiera się pod zachowanie modelu a nie pod wytrzymałość dyfrów - ja tylko wspomniałem byś się liczył z tym że tylny dyfer obrywa mocniej przy gęstrzym oleju w centralnym.

"Dyfry są po przeglądzie ....." - ok ale w stosunku do ustawienia ich dla napędu spalinowego warto je ustawić tak by "ciaśniej" były spasowane inaczej długo nie pożyją przy momencie obrotowym generowanym przez silnik elektryczny .

"Czyli jednak wychodzi na to, ze lepiej mieć tu 4s?" - tak   . Na model tej wielkości 3S to za mało chyba że dla początkującego. Z kolei 5S i więcej to problem z wytrzymałością przeniesienia napędu i niekiedy temperaturą silnika czy regla.
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Dobór silnika do TT ST-1 - przez kyloziom - 2016-11-21, 15:50
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez Gorg - 2016-11-21, 15:55
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez kyloziom - 2016-11-21, 16:43
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez Ballu - 2016-11-21, 18:11
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez Gorg - 2016-11-21, 18:21
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez Ballu - 2016-11-21, 18:26
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez kyloziom - 2016-11-21, 18:50
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez Ballu - 2016-11-21, 21:42
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez kyloziom - 2016-11-21, 21:57
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez Ballu - 2016-11-24, 11:22
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez kyloziom - 2016-11-24, 11:34
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez Ballu - 2016-11-24, 16:16
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez kyloziom - 2016-11-24, 17:03
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez kyloziom - 2017-04-11, 23:11
RE: Dobór silnika do TT ST-1 - przez Ballu - 2017-04-12, 09:04

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości