Emilu przy nowym sprzęcie - brak luzów na łożyskach - reguluj odstęp miedzy zębatkami na słuch .
Dociskasz do siebie zębatki delikatnie i podczas pracy silnika rozsuwasz je powoli czym ciszej tym lepiej , jak przesadzisz to albo zacznie być znowu głośniej je słychać albo rozłączy się napęd .
Po dźwięku faktycznie idzie wywnioskować że są za blisko .
Można też sprawdzić przytrzymując atak by się nie ruszał a wykonywać delikatne ruchy odbiorem . Powinien być wyczuwalny luz między zębatkami . Następnie obracasz odbiór o 1/3 i sprawdzasz ponownie (tak x2) . Jeśli za każdym razem (co 1/3 obrotu) jest luz a nadal głośno to albo luz jest za mały albo zębatki nie są mocowane równolegle .
Dociskasz do siebie zębatki delikatnie i podczas pracy silnika rozsuwasz je powoli czym ciszej tym lepiej , jak przesadzisz to albo zacznie być znowu głośniej je słychać albo rozłączy się napęd .
Po dźwięku faktycznie idzie wywnioskować że są za blisko .
Można też sprawdzić przytrzymując atak by się nie ruszał a wykonywać delikatne ruchy odbiorem . Powinien być wyczuwalny luz między zębatkami . Następnie obracasz odbiór o 1/3 i sprawdzasz ponownie (tak x2) . Jeśli za każdym razem (co 1/3 obrotu) jest luz a nadal głośno to albo luz jest za mały albo zębatki nie są mocowane równolegle .