2017-08-10, 22:25
Aktualizacja 10.08.17
Mitsu zmieniło podwozie.
Obecnie jest to Tamyia XV 01 w wresji pro.
Dodatkowo zmieniona jest podłoga na aluminiową produkowaną przez Czechów oraz mienione amortyzatory.
Specyfikacja:
Silnik HPI Saturn 20T
Regulator Hobbywing Quicrun WP1060
Serwo BlueBird jakieś szybki
BEC 6V
Elektronikę i akumulator umieściłem na podwoziu w specialnie zaprojektowanych i wydrukowanych pojemnikach.
Regulator jest wodoopdorny więc nie chowałem go. Odbiornik jest w uszczelniknym pudełeczku.
Ja używam akumulatoró 2200 mAh do różnych rodzajów rc-ków to wykonałem pudełko z otwieraną klapką dla takiego akusa. Dodałem również miernik napięcia na aku.
Karoserię zamocowałem na magnesach które zamocowałem na uchwytach które zaprojektowałem i wydrukowałem.
Opony to kopie Pirelli ale trochę większe niż standardowe (standard to 64 mm a moje mają 68 mm) Wyszło to przypadkowo ale podobają mi się.
Teraz tylko trzeba nauczyć się jeździć z silnikiem przed przednią osią.
Mitsu zmieniło podwozie.
Obecnie jest to Tamyia XV 01 w wresji pro.
Dodatkowo zmieniona jest podłoga na aluminiową produkowaną przez Czechów oraz mienione amortyzatory.
Specyfikacja:
Silnik HPI Saturn 20T
Regulator Hobbywing Quicrun WP1060
Serwo BlueBird jakieś szybki
BEC 6V
Elektronikę i akumulator umieściłem na podwoziu w specialnie zaprojektowanych i wydrukowanych pojemnikach.
Regulator jest wodoopdorny więc nie chowałem go. Odbiornik jest w uszczelniknym pudełeczku.
Ja używam akumulatoró 2200 mAh do różnych rodzajów rc-ków to wykonałem pudełko z otwieraną klapką dla takiego akusa. Dodałem również miernik napięcia na aku.
Karoserię zamocowałem na magnesach które zamocowałem na uchwytach które zaprojektowałem i wydrukowałem.
Opony to kopie Pirelli ale trochę większe niż standardowe (standard to 64 mm a moje mają 68 mm) Wyszło to przypadkowo ale podobają mi się.
Teraz tylko trzeba nauczyć się jeździć z silnikiem przed przednią osią.