2017-09-16, 00:25
Bednar - zgodzę się z tobą - jest tylko jeden problem .
" Czy te serwa nie będą za bardzo awaryjne ?"
A jeśli decydujemy się na inne to na jakie ??
Bo tanie = niepewne , drogie = sprzeczne z założeniem o dostępności modeli .
Jak dla mnie to nie kłopot sprawdzić specyfikację serwa ( ale to inna kwestia ). Poza tym czym więcej elementów które są "przymusowe" tym bardziej uzależniamy się od dostępności podzespołów .
Co zrobimy w sytuacji gdy okaże się że serwa, aparatury, silniki .... lecą na potęgę lub są z nimi problemy a wszyscy mają jednakowe ?
Są elementy które na zachowanie , szybkość ..... modelu mają bardzo niewielki wpływ i te elementy powinny być dowolne . Wkładam to co mam pod ręką / na co mnie stać / co umiem kupić by model był gotów na zawody .
Jak mamy sponsora który kupuje wszystkim zawodnikom identyczne modele to oki - mamy wszystko jednakowe . Te modele są z założenia tanie ale mają być też DOSTĘPNE a z tym ( podzespołami ) jest / może być kłopot stąd moja próba znalezienia kompromisu w tym wszystkim .
Bo boje się sytuacji że poleci w 1,2..4 modelach części "x" i nie będzie dostępna (lub będzie trzeba na nią długo czekać ) a zastąpić ją czymś innym (choćby gorszym) nie wolno bo regulamin sztywno wszystkich zmian zabrania. Każdy z nas będzie jeździł tymi modelami na co dzień i co w sytuacji gdy wyślizgnie ci z ręki apka na 3 dni przed zawodami , albo spali się serwo albo pakiet spuchnie .... przecież nie dojdzie z zagranicy nic w takim czasie .
Podwozie , opony, regulator , silnik - to są elementy które w 80% decydują o modelu i powinny być sztywno określone .
Oleje, smary, regulacja do własnych upodobań , stylu jazdy... - też ma spory wpływ na zachowanie modelu ale nikt nie jest wstanie sprawdzać przed zawodami np. gęstość oleju w amorkach .
Serwo , pakiety - jeśli mają podstawowe parametry zbliżone ( prędkość serwa , ilość "S" w pakiecie) to pozostałe parametry nie wpływają na model w sposób znaczący .
Aparatura , wygląd mają na tyle niewielki wpływ na prowadzenie modelu że sądzę że można je pominąć
P.S. To co piszę to tylko moje zdanie i podejście do tematu a zaakceptuję decyzję większości - w najgorszym wypadku zrobię zapas części zamiennych
" Czy te serwa nie będą za bardzo awaryjne ?"
A jeśli decydujemy się na inne to na jakie ??
Bo tanie = niepewne , drogie = sprzeczne z założeniem o dostępności modeli .
Jak dla mnie to nie kłopot sprawdzić specyfikację serwa ( ale to inna kwestia ). Poza tym czym więcej elementów które są "przymusowe" tym bardziej uzależniamy się od dostępności podzespołów .
Co zrobimy w sytuacji gdy okaże się że serwa, aparatury, silniki .... lecą na potęgę lub są z nimi problemy a wszyscy mają jednakowe ?
Są elementy które na zachowanie , szybkość ..... modelu mają bardzo niewielki wpływ i te elementy powinny być dowolne . Wkładam to co mam pod ręką / na co mnie stać / co umiem kupić by model był gotów na zawody .
Jak mamy sponsora który kupuje wszystkim zawodnikom identyczne modele to oki - mamy wszystko jednakowe . Te modele są z założenia tanie ale mają być też DOSTĘPNE a z tym ( podzespołami ) jest / może być kłopot stąd moja próba znalezienia kompromisu w tym wszystkim .
Bo boje się sytuacji że poleci w 1,2..4 modelach części "x" i nie będzie dostępna (lub będzie trzeba na nią długo czekać ) a zastąpić ją czymś innym (choćby gorszym) nie wolno bo regulamin sztywno wszystkich zmian zabrania. Każdy z nas będzie jeździł tymi modelami na co dzień i co w sytuacji gdy wyślizgnie ci z ręki apka na 3 dni przed zawodami , albo spali się serwo albo pakiet spuchnie .... przecież nie dojdzie z zagranicy nic w takim czasie .
Podwozie , opony, regulator , silnik - to są elementy które w 80% decydują o modelu i powinny być sztywno określone .
Oleje, smary, regulacja do własnych upodobań , stylu jazdy... - też ma spory wpływ na zachowanie modelu ale nikt nie jest wstanie sprawdzać przed zawodami np. gęstość oleju w amorkach .
Serwo , pakiety - jeśli mają podstawowe parametry zbliżone ( prędkość serwa , ilość "S" w pakiecie) to pozostałe parametry nie wpływają na model w sposób znaczący .
Aparatura , wygląd mają na tyle niewielki wpływ na prowadzenie modelu że sądzę że można je pominąć
P.S. To co piszę to tylko moje zdanie i podejście do tematu a zaakceptuję decyzję większości - w najgorszym wypadku zrobię zapas części zamiennych