2017-09-17, 00:36
Z mojej strony zgadzam się na dowolną konfigurację mam tylko 2 warunki :
1. Jak największa ilość podzespołów ma być łatwo i szybko dostępna w Polsce.
2. Wybrane podzespoły mają być sprawdzone - przetestowane w innych modelach - pod względem awaryjności.
Jak Gorg pisze że serwa czy silnik posiada i je testował , twierdzi że są mało awaryjne to dla mnie wystarczy .
Cena modelu ma pozostać niska ,a jeśli ulegnie awarii to ma być możliwość "szybkiego" serwisu.
P.S. Proponuję zostawić tę dyskusję . Kupujemy modele zgodnie z pierwotną specyfikacją , pojeździmy , po testujemy , zobaczymy po paru miesiącach jakie elementy sprawiają kłopoty i wrócimy do tej dyskusji .
1. Jak największa ilość podzespołów ma być łatwo i szybko dostępna w Polsce.
2. Wybrane podzespoły mają być sprawdzone - przetestowane w innych modelach - pod względem awaryjności.
Jak Gorg pisze że serwa czy silnik posiada i je testował , twierdzi że są mało awaryjne to dla mnie wystarczy .
Cena modelu ma pozostać niska ,a jeśli ulegnie awarii to ma być możliwość "szybkiego" serwisu.
P.S. Proponuję zostawić tę dyskusję . Kupujemy modele zgodnie z pierwotną specyfikacją , pojeździmy , po testujemy , zobaczymy po paru miesiącach jakie elementy sprawiają kłopoty i wrócimy do tej dyskusji .