Model gotowy, przetestowany w związku z tym przedstawiam specyfikację modelu . Proszę o uwagi bo chciałbym ją w miarę możliwości jak najszybciej przegłosować .
Jestem otwarty na wszelkie propozycje jednak dalsze zawężanie specyfikacji lub wprowadzanie kolejnych obostrzeń będzie ze szkodą dla całego projektu . Jednocześnie informuję iż nie biorę na siebie rozwiązywania problemów które mogą wyniknąć z tego tytułu , a jeśli jakakolwiek propozycja będzie się wiązała z kolejnym zakupem ( np. jedynego słusznego UBEC , łożysk lub malowaniem karoserii ) to rezygnuję z udziału w zawodach - mój budżet na ten model dawno się skończył .
Specyfikacja modeli startujących w zawodach "BSR RACING M.RAGE":
Podwozie:
- BSR M.RAGE
- dopuszcza się dowolne ustawienie zawieszenia i skrętu modelu przewidziane fabrycznie przez producenta.
- dopuszcza się stosowanie dowolnych smarów, olei ,
- dopuszcza się "drobne" modyfikacje zmniejszające awaryjność modelu muszą one być jednak opisane w garażu modelu co najmniej 2 dni przed startem w zawodach.
- dopuszcza się stosowanie dowolnej zabudowy/ karoserii musi ona jednak być tej samej szerokości co rozstaw kół mierzony po zewnętrznej z tolerancją 5mm. Można zarazem modyfikować mocowanie karoserii. Nie może karoseria zawierać ostrych , wystających elementów które mogą powodować uszkodzenia innych modeli i toru.
- nie dopuszczalne jest stosowanie żadnych podzespołów i części niewystępujących w oryginalnej specyfikacji modelu w tym podzespołów tuningowych fabrycznych i niefabrycznych za wyjątkiem metalowych zębatek dyferencjałów.
Regulator:
- X-CAR 45A Hobbyking
- nie dopuszcza się stosowania innych regulatorów
- dopuszcza się dowolne ustawienie regulatora
- dopuszcza się mocowanie w dowolnym miejscu i w dowolny sposób - regulator nie może być luźny
Silnik:
- szczotkowy 540/21T
- nie dopuszcza się stosowania innych silników
- nie dopuszcza się modyfikowania silnika
- dopuszczalne jest stosowanie dowolnego rozmiaru zębatki atakującej która nie wymaga modyfikacji oryginalnego mocowa silnika
- dopuszcza się dowolne ustawienie / regulację silnika ( w tym kąta wyprzedzenia)
Serwo:
- Towerpro MG-946R
- Serwo może być dowolnie wyregulowane
- można stosować nie oryginalne serwo savery tylko za zgodą organizatora
- serwo może być dowolnie zasilane ( dopuszcza się stosowanie UBEC o dowolnym napięciu, zasilania bezpośrednio z dodatkowego pakietu NIMH lub bezpośrednio z regulatora po zastosowaniu kondensatora - na własna ryzyko ) należy jednak pamiętać iż serwo pracować może w przedziale 4,8-7,2V i tych wartości nie wolno przekraczać.
Pakiety:
- dopuszcza się stosowanie pakietów dowolnego producenta i o dowolnym prądzie rozładowania ( dowolne "C")
- dozwolone są tylko pakiety LIPO o napięciu 7,4V (2S) i pojemności w przedziale 2000 - 3000 mah
- dopuszcza się dowolne mocowanie pakietu musi ono jednak zapewniać 100% pewność że pakiet nie wypadnie z modelu podczas kolizji
- nie dopuszczalne jest stosowanie pakietów uszkodzonych lub z uszkodzonymi wtyczkami
Aparatura , odbiornik:
- dozwolona jest dowolna aparatura i odbiornik nie posiadający wbudowanej kontroli trakcji lub gyro.
- nie dopuszcza się stosowania żadnych systemów wspomagających prowadzenie i stabilizację modelu
- dopuszczalne jest dowolne ustawienie aparatury w tym krzywych gazu i skrętu , jej czułości i maksymalnych wychyleń.
Jestem otwarty na wszelkie propozycje jednak dalsze zawężanie specyfikacji lub wprowadzanie kolejnych obostrzeń będzie ze szkodą dla całego projektu . Jednocześnie informuję iż nie biorę na siebie rozwiązywania problemów które mogą wyniknąć z tego tytułu , a jeśli jakakolwiek propozycja będzie się wiązała z kolejnym zakupem ( np. jedynego słusznego UBEC , łożysk lub malowaniem karoserii ) to rezygnuję z udziału w zawodach - mój budżet na ten model dawno się skończył .
Specyfikacja modeli startujących w zawodach "BSR RACING M.RAGE":
Podwozie:
- BSR M.RAGE
- dopuszcza się dowolne ustawienie zawieszenia i skrętu modelu przewidziane fabrycznie przez producenta.
- dopuszcza się stosowanie dowolnych smarów, olei ,
- dopuszcza się "drobne" modyfikacje zmniejszające awaryjność modelu muszą one być jednak opisane w garażu modelu co najmniej 2 dni przed startem w zawodach.
- dopuszcza się stosowanie dowolnej zabudowy/ karoserii musi ona jednak być tej samej szerokości co rozstaw kół mierzony po zewnętrznej z tolerancją 5mm. Można zarazem modyfikować mocowanie karoserii. Nie może karoseria zawierać ostrych , wystających elementów które mogą powodować uszkodzenia innych modeli i toru.
- nie dopuszczalne jest stosowanie żadnych podzespołów i części niewystępujących w oryginalnej specyfikacji modelu w tym podzespołów tuningowych fabrycznych i niefabrycznych za wyjątkiem metalowych zębatek dyferencjałów.
Regulator:
- X-CAR 45A Hobbyking
- nie dopuszcza się stosowania innych regulatorów
- dopuszcza się dowolne ustawienie regulatora
- dopuszcza się mocowanie w dowolnym miejscu i w dowolny sposób - regulator nie może być luźny
Silnik:
- szczotkowy 540/21T
- nie dopuszcza się stosowania innych silników
- nie dopuszcza się modyfikowania silnika
- dopuszczalne jest stosowanie dowolnego rozmiaru zębatki atakującej która nie wymaga modyfikacji oryginalnego mocowa silnika
- dopuszcza się dowolne ustawienie / regulację silnika ( w tym kąta wyprzedzenia)
Serwo:
- Towerpro MG-946R
- Serwo może być dowolnie wyregulowane
- można stosować nie oryginalne serwo savery tylko za zgodą organizatora
- serwo może być dowolnie zasilane ( dopuszcza się stosowanie UBEC o dowolnym napięciu, zasilania bezpośrednio z dodatkowego pakietu NIMH lub bezpośrednio z regulatora po zastosowaniu kondensatora - na własna ryzyko ) należy jednak pamiętać iż serwo pracować może w przedziale 4,8-7,2V i tych wartości nie wolno przekraczać.
Pakiety:
- dopuszcza się stosowanie pakietów dowolnego producenta i o dowolnym prądzie rozładowania ( dowolne "C")
- dozwolone są tylko pakiety LIPO o napięciu 7,4V (2S) i pojemności w przedziale 2000 - 3000 mah
- dopuszcza się dowolne mocowanie pakietu musi ono jednak zapewniać 100% pewność że pakiet nie wypadnie z modelu podczas kolizji
- nie dopuszczalne jest stosowanie pakietów uszkodzonych lub z uszkodzonymi wtyczkami
Aparatura , odbiornik:
- dozwolona jest dowolna aparatura i odbiornik nie posiadający wbudowanej kontroli trakcji lub gyro.
- nie dopuszcza się stosowania żadnych systemów wspomagających prowadzenie i stabilizację modelu
- dopuszczalne jest dowolne ustawienie aparatury w tym krzywych gazu i skrętu , jej czułości i maksymalnych wychyleń.