Mamy więc pierwszą propozycję do głosowania
Jeżeli chcemy "wyrzucić " ograniczenie pojemności pakietu to tylko w zamian za wprowadzenie ograniczenia w wadze modelu gotowego do jazdy. W takim wypadku jestem za propozycją Roberta.
P.S. Ze swojej strony dodam:
- waga modelu a co za tym idzie pakietu ma ogromny wpływ na zachowanie modelu na tych oponach i na tym torze ze względu na przyczepność modelu. Różnice w wadze będą skutkowały sporymi różnicami w prowadzeniu poszczególnych aut - a przecież wszyscy mamy jeździć maksymalnie zbliżonymi do siebie modelami jeśli chodzi o trakcję i możliwości .
Z opinii osób z którymi rozmawiałem wymiana opon na bardziej przyczepne (a takie propozycje słyszałem) spowoduje że każdy z parametrów modelu - w tym waga - będzie miało jeszcze większy wpływ na zachowanie modelu.
- czas jazdy na pakiecie 2200mah wynosi prawie godzinę więc nie widzę potrzeby "pakowania" większych pakietów.
- model o większej wadze zawsze wygra "przepychankę" z lżejszym modelem
- podałem zakres 2000-3000 by nie zawężać zbytnio możliwości wyboru pakietu jednak najbardziej słusznym w moim mniemaniu rozwiązaniem było by stosowanie pakietów o identycznej masie . O ile 10-20g jest nieodczuwalne w prowadzeniu modelu o tyle ponad 100g różnicy można spokojnie wyczuć .
Przykładem tego była reakcja i opinia Tomka który pierw jeździł przez chwilę moim modelem a potem modelem Roberta (w którym był sporo większy a co za tym idzie cięższy pakiet). Mój model szybciej przyspieszał a Roberta mniej "driftował" w zakrętach.
Jeżeli chcemy "wyrzucić " ograniczenie pojemności pakietu to tylko w zamian za wprowadzenie ograniczenia w wadze modelu gotowego do jazdy. W takim wypadku jestem za propozycją Roberta.
P.S. Ze swojej strony dodam:
- waga modelu a co za tym idzie pakietu ma ogromny wpływ na zachowanie modelu na tych oponach i na tym torze ze względu na przyczepność modelu. Różnice w wadze będą skutkowały sporymi różnicami w prowadzeniu poszczególnych aut - a przecież wszyscy mamy jeździć maksymalnie zbliżonymi do siebie modelami jeśli chodzi o trakcję i możliwości .
Z opinii osób z którymi rozmawiałem wymiana opon na bardziej przyczepne (a takie propozycje słyszałem) spowoduje że każdy z parametrów modelu - w tym waga - będzie miało jeszcze większy wpływ na zachowanie modelu.
- czas jazdy na pakiecie 2200mah wynosi prawie godzinę więc nie widzę potrzeby "pakowania" większych pakietów.
- model o większej wadze zawsze wygra "przepychankę" z lżejszym modelem
- podałem zakres 2000-3000 by nie zawężać zbytnio możliwości wyboru pakietu jednak najbardziej słusznym w moim mniemaniu rozwiązaniem było by stosowanie pakietów o identycznej masie . O ile 10-20g jest nieodczuwalne w prowadzeniu modelu o tyle ponad 100g różnicy można spokojnie wyczuć .
Przykładem tego była reakcja i opinia Tomka który pierw jeździł przez chwilę moim modelem a potem modelem Roberta (w którym był sporo większy a co za tym idzie cięższy pakiet). Mój model szybciej przyspieszał a Roberta mniej "driftował" w zakrętach.