2017-10-25, 20:18
Tomku :
ad 1. - jakąś specyfikację trzeba wprowadzić by wiedzieć "na czym się stoi" a w przyszłości dyskutować nad ewentualnymi poprawkami czy zmianami. Mamy wszyscy identyczne podwozia , regulatory , silniki, serwa ..... więc możliwości wiele nie pozostało.
ad. 3 - Ja mam oryginalną karoserię już wyciętą więc jak komuś będzie przeszkadzała moja ( SCT ) to mogę oryginalną zakładać na czas zawodów i nie widzę w tym aż takiego problemu o ile nie będzie innym przeszkadzał odmienny sposób mocowania karoserii do reszty modelu.
ad.4 - o oponach tylko wspomniałem bo na chwilę obecną u mnie brak budżetu na ten cel tak jak pisałem ja odpadam ze zmianami i testami opon i innymi wydatkami (przynajmniej na ten rok). W przyszłości warto będzie zmienić na bardziej przyczepne .
ad 1. - jakąś specyfikację trzeba wprowadzić by wiedzieć "na czym się stoi" a w przyszłości dyskutować nad ewentualnymi poprawkami czy zmianami. Mamy wszyscy identyczne podwozia , regulatory , silniki, serwa ..... więc możliwości wiele nie pozostało.
ad. 3 - Ja mam oryginalną karoserię już wyciętą więc jak komuś będzie przeszkadzała moja ( SCT ) to mogę oryginalną zakładać na czas zawodów i nie widzę w tym aż takiego problemu o ile nie będzie innym przeszkadzał odmienny sposób mocowania karoserii do reszty modelu.
ad.4 - o oponach tylko wspomniałem bo na chwilę obecną u mnie brak budżetu na ten cel tak jak pisałem ja odpadam ze zmianami i testami opon i innymi wydatkami (przynajmniej na ten rok). W przyszłości warto będzie zmienić na bardziej przyczepne .