Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
SCT - BSR M.RAGE
#2
Wszystkich zainteresowanych informuję że mam sklerozę Big Grin Angel lub umknęło mi przy pisaniu pierwszego postu :

- kabelki idące do silnika od regulatora należy przylutować / podłączyć odwrotnie do oznaczeń . Czyli kabelek czarny lutujemy do zacisku silnika oznaczonego "+" . W przeciwnym wypadku regiel "wariuje " i raz mamy hamulec a raz nie.
- śrubeczki które wkręca się od góry zwrotnic są źle opisane i w efekcie są o 2mm za długie . Ich dokręcenie powoduje obcieranie kielichów przednich lub ich blokowanie. Nie wiem dla czego ale przy skręcaniu zostały mi krótsze więc nie miałem tego problemu a Tomek zwrócił na to uwagę Tongue  (strona 7 , rysunek 12, część podana BB1001B059 M3x10mm - powinno być NC1001B011 M3x8mm )
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
SCT - BSR M.RAGE - przez Ballu - 2017-10-22, 12:03
RE: SCT - BSR M.RAGE - przez Ballu - 2017-11-04, 00:10
RE: SCT - BSR M.RAGE - przez przemsky - 2017-11-04, 12:03
RE: SCT - BSR M.RAGE - przez Ballu - 2017-11-04, 13:50
RE: SCT - BSR M.RAGE - przez przemsky - 2017-11-05, 20:00

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości