2017-11-04, 00:10
Wszystkich zainteresowanych informuję że mam sklerozę lub umknęło mi przy pisaniu pierwszego postu :
- kabelki idące do silnika od regulatora należy przylutować / podłączyć odwrotnie do oznaczeń . Czyli kabelek czarny lutujemy do zacisku silnika oznaczonego "+" . W przeciwnym wypadku regiel "wariuje " i raz mamy hamulec a raz nie.
- śrubeczki które wkręca się od góry zwrotnic są źle opisane i w efekcie są o 2mm za długie . Ich dokręcenie powoduje obcieranie kielichów przednich lub ich blokowanie. Nie wiem dla czego ale przy skręcaniu zostały mi krótsze więc nie miałem tego problemu a Tomek zwrócił na to uwagę (strona 7 , rysunek 12, część podana BB1001B059 M3x10mm - powinno być NC1001B011 M3x8mm )
- kabelki idące do silnika od regulatora należy przylutować / podłączyć odwrotnie do oznaczeń . Czyli kabelek czarny lutujemy do zacisku silnika oznaczonego "+" . W przeciwnym wypadku regiel "wariuje " i raz mamy hamulec a raz nie.
- śrubeczki które wkręca się od góry zwrotnic są źle opisane i w efekcie są o 2mm za długie . Ich dokręcenie powoduje obcieranie kielichów przednich lub ich blokowanie. Nie wiem dla czego ale przy skręcaniu zostały mi krótsze więc nie miałem tego problemu a Tomek zwrócił na to uwagę (strona 7 , rysunek 12, część podana BB1001B059 M3x10mm - powinno być NC1001B011 M3x8mm )