2016-10-26, 07:54
Ocena wątku:
Axial Dingo
|
2016-10-26, 20:29
2016-10-26, 21:10
Już pomalowałeś? Luxtorpeda normalnie
2016-10-27, 18:54
Pierwsze jazdy testowe
https://www.youtube.com/watch?v=hdzY34tZ...video_user
2016-10-27, 19:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2016-10-27, 19:36 przez przemsky.
Powód edycji: dopisek
)
Karoseria coś za wysoko stoi? Czy to tylko mylne złudzenie?
Po dźwięku, sądzę że zębatki atak-odbiorcza są w nie odpowiedniej odległości między sobą stąd ten dźwięk 'wycia' Poza tym - szacun. Kolor wydaje się ładny - czy to nawiązania do dawnych barw testowych maszyn McLarena z formuły 1?
2016-10-27, 19:43
Zębatki za blisko, czy za daleko ?
Karoseria dotyka mocowań zderzaka, więc chyba jest ok. Zobaczę na innych Dingo jak wyglada. Kolor miał wyjsć jak KTM ?
2016-10-27, 19:50
Jak wyje to raczej za blisko. Jak ustalałeś luz pomiędzy zębatkami?
Emilu przy nowym sprzęcie - brak luzów na łożyskach - reguluj odstęp miedzy zębatkami na słuch .
Dociskasz do siebie zębatki delikatnie i podczas pracy silnika rozsuwasz je powoli czym ciszej tym lepiej , jak przesadzisz to albo zacznie być znowu głośniej je słychać albo rozłączy się napęd . Po dźwięku faktycznie idzie wywnioskować że są za blisko . Można też sprawdzić przytrzymując atak by się nie ruszał a wykonywać delikatne ruchy odbiorem . Powinien być wyczuwalny luz między zębatkami . Następnie obracasz odbiór o 1/3 i sprawdzasz ponownie (tak x2) . Jeśli za każdym razem (co 1/3 obrotu) jest luz a nadal głośno to albo luz jest za mały albo zębatki nie są mocowane równolegle .
2016-10-27, 22:06
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości