Cześć, przyszły wreszcie koła i serwo.
Koła plastikowe plus opony Dick Cepek Mud Country.
Serwo firmy Corona weszło bez problemu w standardowe mocowanie. Niestety z nowymi oponami, które kleją się do podłogi radzi sobie średnio. Zobaczymy jak w terenie. Udało mi się znaleźć już mocniejsze przy następnym zamówieniu przyjedzie.
oj, jeśli już na płaskim jest kiepsko ze skrętem to w terenie nie da rady.
pokaż jak to serwo zamocowałeś,
rozmiarowo jest takie samo?
Jaki jest symbol serwa?
jeżeli masz podpięte bez BEC to siła jest tylko 4 kg. To jest nawet mało w onroad.
potrzebujesz serwo w rozmiarze standard o sile uciągu 15 kg
patrząc na zdjęcia dałoby się w to miejsce wstawić takie serwo - trzeba by trochę plastików pociąć.
najtaniej takie serwa są na banggood 20 kg
albo w Polsce najtaniej to Tower Pro MG 995 na przykład
korzystając z końcówki niedzieli udało się wprowadzić parę zmian:
nowe regiel: bdesc s10e rtr - podobno wodoodporny ale nie za bardzo. W dwóch miejscach widać gołe fragmenty kabli :/ posiada również hamulec.
Wyrównałem tylną zabudowę, poprawiłem jej przymocowanie i przymocowałem zapas i skrzynkę z łańcuchem. Pojawiła się uszczelka między budą, a przednim błotnikiem.
Założyłem koła z zestawu HG P402 - modelowi i tak brakuje do spełnienia któregokolwiek regulaminu, a większe koła dodały mu moim zdaniem więcej charakteru.
Cześć, na miejsce wrócił stare chińskie ESC 320A. Na tym nowym auto było słabsze.
Dzisiaj były wreszcie porządne testy. Jazda po twardej ziemi, rozrytej przez dziki, miejscami trawa. Auto jedzie ładnie po równym i twardym ale wszędzie indziej nie chce jechać. Duże (jak na ten model) koła i zbyt szybkie przełożenie spowodowały, że auto nie miało siły wyjechać. Po 45 min model przestał reagować. Po otwarciu budy okazało się, że można tam ciasto upiec z powodu temperatury. Silnika nie dało się dotknąć.
Mam zamiar kombinować z przełożeniem. Wpadł mi w ręce silnik idealnie pasujący do oryginalnego mocowania feiyue z zamontowanym atakiem 8P oraz pasujące modułem do niego zębatki. Spróbuję to wszystko poskładać i będę dalej testował.
Za pewne wnioski do których dochodzę są dla większości oczywiste
Przeszczep silnika z zębatką 8t i założenie w skrzyni odbioru z tym samym modułem poszedł bez problemu. Wróciłem też do kół Austar. Dodatkowo wyrzuciłem regulator na tył zabudowy. Opakuje się go jakąś skrzynią w przyszłości
Rezultaty są pozytywne ale do trialu niezadowalające. Czekam na jeszcze jeden atak co w połączeniu z oryginalnym odbiorem w skrzyni powinno dać jeszcze niższe przełożenie. Jak to nadal nie będzie wystarczające zwrócę się na silniki z redukcją z modelcraftu.