Widzę że cisza w temacie a koniec roku się zbliża .
Przeniosłem wątek do dyskusji ogólnej ponieważ liczę na opinie i sugestie osób z poza Offroad .
Wiem że wszystkim nie dogodzę ...... i świata nie zbawię , ale mam nadzieję że uda się ustalić wspólnie "złoty kompromis"
Kilka propozycji z mojej strony :
1. Podział na klasy:
A. 1:10 2WD
B. 1:10 Open
C. 1:8 Buggy
D. 1:8 Open
E. Spalinowe
2. Sposób rozgrywania zawodów:
Wersja A:
- całe zawody rozgrywane bez podziału na część kwalifikacyjną i finałową
Wersja B:
- część kwalifikacyjna tak jak opisane poniżej a część finałowa : wspólny start 4 najszybszych modeli z kwalifikacji i kolejność na mecie decyduje
Wspólne dla A i B:
- start modeli "lotny" - brak wspólnego startu .
- max ilość modeli na torze : 7-8 dla 1:10 i 5-6 dla 1:8 ( tor Wodzisław) Na torze w Marklowicach + 3-4 modele
- na torze mogą być razem modele z klas :
Grupa I 1:10 2WD + 1:10 Open
Grupa II 1:8 Buggy + 1:8 Open + Spalina
- czas na dostęp do toru dla Grupy I to 30-50 min potem 10min przerwy technicznej i na tor wchodzą modele z Grupy II - 30-50 min
- każdy zawodnik może w tym czasie być modelem nieograniczoną ilość razy i zrobić nieograniczoną ilość okrążeń .
- każdy zawodnik może być jednorazowo na torze max 10min po czym musi zjechać . Ponowny powrót na tor według kolejności .
- rywalizacja jest na czas . Czyli zwycięzcą jest model z najkrótszym czasem okrążenia w danej Klasie .
- wyniki dostępne w każdym momencie zawodów
Przykład:
Zaczynamy rywalizację o 10:00
Na tor mogą trafiać wszystkie klasy 1:10.
Model po oznakowaniu startuje w dowolnym momencie i miejscu. Gdy na torze jest max liczba modeli pozostali czekają w kolejce (o kolejności decyduje kolejność podchodzenia do stanowiska sędziowskiego).
Liczony jest czas pełnego okrążenia .
Gdy model opuszcza tor to na jego miejsce wjeżdża kolejny z kolejki oczekujących . Opuszczenie toru następuje w dowolnym momencie jednak nie później niż po 10min od wjazdu na tor.
Jeśli zawodnik chce podjąć kolejną próbę to po przygotowaniu modelu podchodzi do stanowiska sędziowskiego i oczekuje na opuszczenie toru przez jakiś model.
I znowu start następuje w dowolnym momencie ......
o 10:40 tor opuszczają wszystkie modele - przerwa techniczna
o 10:50 Na tor zaczynają wjeżdżać modele 1:8 ........
........
takich zmian jest min 2 .
To jest moja sugestia a nie ostateczna wersja !
Proszę o pisanie opinii i propozycji zmian . Jak ktoś czegoś nie rozumi to postaram się wytłumaczyć lub wyjaśnić .
Przeniosłem wątek do dyskusji ogólnej ponieważ liczę na opinie i sugestie osób z poza Offroad .
Wiem że wszystkim nie dogodzę ...... i świata nie zbawię , ale mam nadzieję że uda się ustalić wspólnie "złoty kompromis"
Kilka propozycji z mojej strony :
1. Podział na klasy:
A. 1:10 2WD
B. 1:10 Open
C. 1:8 Buggy
D. 1:8 Open
E. Spalinowe
2. Sposób rozgrywania zawodów:
Wersja A:
- całe zawody rozgrywane bez podziału na część kwalifikacyjną i finałową
Wersja B:
- część kwalifikacyjna tak jak opisane poniżej a część finałowa : wspólny start 4 najszybszych modeli z kwalifikacji i kolejność na mecie decyduje
Wspólne dla A i B:
- start modeli "lotny" - brak wspólnego startu .
- max ilość modeli na torze : 7-8 dla 1:10 i 5-6 dla 1:8 ( tor Wodzisław) Na torze w Marklowicach + 3-4 modele
- na torze mogą być razem modele z klas :
Grupa I 1:10 2WD + 1:10 Open
Grupa II 1:8 Buggy + 1:8 Open + Spalina
- czas na dostęp do toru dla Grupy I to 30-50 min potem 10min przerwy technicznej i na tor wchodzą modele z Grupy II - 30-50 min
- każdy zawodnik może w tym czasie być modelem nieograniczoną ilość razy i zrobić nieograniczoną ilość okrążeń .
- każdy zawodnik może być jednorazowo na torze max 10min po czym musi zjechać . Ponowny powrót na tor według kolejności .
- rywalizacja jest na czas . Czyli zwycięzcą jest model z najkrótszym czasem okrążenia w danej Klasie .
- wyniki dostępne w każdym momencie zawodów
Przykład:
Zaczynamy rywalizację o 10:00
Na tor mogą trafiać wszystkie klasy 1:10.
Model po oznakowaniu startuje w dowolnym momencie i miejscu. Gdy na torze jest max liczba modeli pozostali czekają w kolejce (o kolejności decyduje kolejność podchodzenia do stanowiska sędziowskiego).
Liczony jest czas pełnego okrążenia .
Gdy model opuszcza tor to na jego miejsce wjeżdża kolejny z kolejki oczekujących . Opuszczenie toru następuje w dowolnym momencie jednak nie później niż po 10min od wjazdu na tor.
Jeśli zawodnik chce podjąć kolejną próbę to po przygotowaniu modelu podchodzi do stanowiska sędziowskiego i oczekuje na opuszczenie toru przez jakiś model.
I znowu start następuje w dowolnym momencie ......
o 10:40 tor opuszczają wszystkie modele - przerwa techniczna
o 10:50 Na tor zaczynają wjeżdżać modele 1:8 ........
........
takich zmian jest min 2 .
To jest moja sugestia a nie ostateczna wersja !
Proszę o pisanie opinii i propozycji zmian . Jak ktoś czegoś nie rozumi to postaram się wytłumaczyć lub wyjaśnić .