Liczba postów: 326
Liczba wątków: 43
Likes Received:
2 in 1 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
1
Ogólnie dyskutując o wyglądzie, proponuję zastanowić się nad zmianą pkt. 1 Regulaminu Technicznego:
1. Do klasy zaliczają się modele w skali 1:10 lub zbliżonej, posiadające stały napęd na obie osie, z jedną osią
skrętną (wyłącznie przednią). Model musi przypominać „normalnie spotykany na ulicy seryjny pojazd".
Chyba trzeba wykreślić ostatnie zdanie.
Liczba postów: 47
Liczba wątków: 1
Likes Received:
0 in 0 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2019-03-25
Reputacja:
0
Mnie zastanawia interpretacja dwoch punktow, jeden z nich wspomina o tym, ze dopuszczalne sa karoserie wlasnej konstrukcji, natomiast drugi mowi, ze jedyne mozliwe podcinanie, to podciecie/profilowanie nadkoli. Czy przyciecie budy i zrobienie z niej karoserii typu pickup uznaje sie jako wlasna konstrukcje? Wg jednego punktu regulamini wydaje sie to byc mozliwe, natomiast kolejny juz to wyklucza.
Liczba postów: 326
Liczba wątków: 43
Likes Received:
2 in 1 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2016-10-14
Reputacja:
1
Trzeba w końcu uporządkować temat karoserii. Niebawem wrzucę ankietę, tylko muszę jakoś sensownie i logicznie opracować pytanie.
Liczba postów: 319
Liczba wątków: 22
Likes Received:
68 in 55 posts
Likes Given: 0
Dołączył: 2017-05-20
Reputacja:
0
To może po prostu zróbmy klasę x-treme dla modeli mocno podcietych bez limitu wielkości kół i róbcie sobie tam co chcecie i klasę sport w której modele będą wyglądać seryjnie z lekkimi ograniczeniami przeróbki.
Liczba postów: 411
Liczba wątków: 18
Likes Received:
14 in 10 posts
Likes Given: 2
Dołączył: 2016-09-26
Reputacja:
1
Robienie trzeciej klasy - za bardzo rozrzucą się zawodnicy...