Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mitsubishi Lancer Evo X
#1
Specyfikacja:
1. Podwozie – Rally Legend.
2. Serwo BMS 631MG + BEC.
3. Regulator – Rally Legend.
4. Silnik - szczotkowy 23T.
5. Amortyzatory – sklep Conrad z miękkimi sprężynami.
6. Nadwozie - Killerbody Mitsubishi Lancer Evo X.
7. Wnętrze – Tamiya OP-1491.
Ze zmian to wymiana na szybsze Serwo oraz amortyzatory na regulowane i sprężyny w amortyzatorach na miękkie. Amortyzatory zalane olejem: przód 300, tył 500. Sprężyny z hobbykinga soft, są dostępne również super soft ale te chyba wystarczą.
Nadwozie pomalowane samemu i oklejone naklejkami. Wnętrze również malowane ręcznie.
Ponieważ chciałem uniknąć mocowania nadwozia na spinki zaprojektowałem i wydrukowałem specjalne kapturki które zostały nagwintowane. Oryginalne wieżyczki mocowania dociąłem i również nagwintowałem. Tylne wieżyczki trzeba było przesunąć w stosunku do oryginału dlatego zaprojektowałem i wydrukowałem specjalną płytkę do której mocowane są wieżyczki oraz pianka ochronna od spodu.
Ponieważ karoseria ma klosze lamp do modelu zamontowałem oświetlenie diodowe składające się z 4 przednich i 4 tylnich.


Załączone pliki Miniatury
                                                       
Odpowiedz
#2
Wygląda kozacko.
Odpowiedz
#3
Emil - ciekawe kiedy cię weźmie tak jak Trial Smile

Albo inaczej zapytam:  Emilu kiedy kolejny model u ciebie ?
Odpowiedz
#4
Przy okazji takie pytanie - bo widzę że to 4WD
Co lepiej do rally 4WD czy 2WD ?
Jak 2WD to napęd na tył czy na przód ?
Odpowiedz
#5
Ballu powiem Ci tak - generalnie najważniejsze jest opanowanie modelu. Bo pamiętaj, że tutaj dodatkowo biegniesz za modelem. W Jastrzebiu ( nie licząc Czechów) - OBJECHAŁ NAS AWD - naped z przodu. Póki co jeździmy wszyscy 4x4
Odpowiedz
#6
Dla tego pytam bo byłem pierwszy raz i zdziwiło mnie to wszystko . Czy możesz w wolnym czasie założyć nowy wątek i opisać takie ciekawostki ?
Fajnie by było i z korzyścią dla wszystkich poznać (napisać ) regulaminy i zasady.
Przypuszczam że sporo osób - podobnie jak ja - będzie tym zainteresowana .
Odpowiedz
#7
(2016-11-12, 21:33)Ballu napisał(a): Dla tego pytam bo byłem pierwszy raz i zdziwiło mnie to wszystko . Czy możesz w wolnym czasie założyć nowy wątek i opisać takie ciekawostki ?
Fajnie by było i z korzyścią dla wszystkich poznać (napisać ) regulaminy i zasady.
Przypuszczam że sporo osób - podobnie jak ja - będzie tym zainteresowana .

Wszystko się pojawi. Jesteśmy po zmianach w regulaminie na 2017 rok. Musze to wszystko opisać i umieszczę. Potrzebuje na to trochę czasu ( ok. tygodnia) umieszczę tez wtedy kalendarz na rok 2017.
Odpowiedz
#8
Ballu - podobają mi się z wyglądu takie samochody, podobnie jak drifftowe. Pozostanę jednak w Trualu + zabawa z Short-ami. Ostatnia jazda w błocie Slashem była emocjonująca jak prezenty pod choinką.

A kiedy nowy model ? W drodze do mnie są części ?
Odpowiedz
#9
                                    Aktualizacja 10.08.17

Mitsu zmieniło podwozie.
Obecnie jest to Tamyia XV 01 w wresji pro.
Dodatkowo zmieniona jest podłoga na aluminiową produkowaną przez Czechów oraz mienione amortyzatory.

Specyfikacja:
Silnik HPI Saturn 20T
Regulator Hobbywing Quicrun WP1060
Serwo BlueBird jakieś szybki
BEC 6V

Elektronikę i akumulator umieściłem na podwoziu w specialnie zaprojektowanych i wydrukowanych pojemnikach.
Regulator jest wodoopdorny więc nie chowałem go. Odbiornik jest w uszczelniknym pudełeczku.
Ja używam akumulatoró 2200 mAh do różnych rodzajów rc-ków to wykonałem pudełko z otwieraną klapką dla takiego akusa. Dodałem również miernik napięcia na aku.

Karoserię zamocowałem na magnesach które zamocowałem na uchwytach które zaprojektowałem i wydrukowałem.

Opony to kopie Pirelli ale trochę większe niż standardowe (standard to 64 mm a moje mają 68 mm) Wyszło to przypadkowo ale podobają mi się.

Teraz tylko trzeba nauczyć się jeździć z silnikiem przed przednią osią.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości