2016-11-12, 21:06
Specyfikacja:
1. Podwozie – Rally Legend.
2. Serwo BMS 631MG + BEC.
3. Regulator – Rally Legend.
4. Silnik - szczotkowy 23T.
5. Amortyzatory – sklep Conrad z miękkimi sprężynami.
6. Nadwozie - Killerbody Mitsubishi Lancer Evo X.
7. Wnętrze – Tamiya OP-1491.
Ze zmian to wymiana na szybsze Serwo oraz amortyzatory na regulowane i sprężyny w amortyzatorach na miękkie. Amortyzatory zalane olejem: przód 300, tył 500. Sprężyny z hobbykinga soft, są dostępne również super soft ale te chyba wystarczą.
Nadwozie pomalowane samemu i oklejone naklejkami. Wnętrze również malowane ręcznie.
Ponieważ chciałem uniknąć mocowania nadwozia na spinki zaprojektowałem i wydrukowałem specjalne kapturki które zostały nagwintowane. Oryginalne wieżyczki mocowania dociąłem i również nagwintowałem. Tylne wieżyczki trzeba było przesunąć w stosunku do oryginału dlatego zaprojektowałem i wydrukowałem specjalną płytkę do której mocowane są wieżyczki oraz pianka ochronna od spodu.
Ponieważ karoseria ma klosze lamp do modelu zamontowałem oświetlenie diodowe składające się z 4 przednich i 4 tylnich.