2017-09-11, 17:36
Ocena wątku:
VW Baja Bug (Vaterra Ascender)
|
2017-09-11, 18:07
2017-09-11, 18:48
Bednar przedstawił Ci super schemat. Wart podziękowania za wkład.
Miłego kabelkowania :")
2017-09-11, 20:44
Faktycznie jasno i przejrzyście, dzięki wielkie
2017-09-11, 21:55
Dodam od siebie że zasilanie bezpośrednio z pakietów:
"+" - nie obciąża BEC w reglu więc ten się mniej rozgrzewa - zmniejsza ryzyko zakłóceń / impulsowych spadków napięcia na odbiorniku - miej kabli i wtyczek po drodze od pakietu do serwa = mniej strat na napięciu - pełna prędkość i uciąg serwa jest do dyspozycji "-" - nieumiejętne podłączenie ( inne niż na schemacie ) może spowodować uszkodzenie / spalenie serwa - ryzyko przegrzania / spalenia serwa w momencie jego zablokowania / przeciążenia - bo kable i BEC działają jak swego rodzaju bezpiecznik - złe ustawienie "end point" (krańcowych wychyleń serwa) szybko doprowadzi do jego uszkodzenia - serwo nawet gdy nie pracuje to pobiera prąd więc gdy fizycznie nie odłączymy pakietu to mimo wyłączenia regla serwo będzie dalej rozładowywać pakiet ( jak zapomni się o tym to pakiet do kosza ) Warto o tym wszystkim pamiętać
2017-09-15, 10:55
Dziękuje za pomoc i sugestie
Aktualizacja.
Po długich przemyśleniach powróciłem do pierwowzoru czyli karoserii VW Baja. Na wstępie aktualna specyfikacja: Podwozie - Vaterra Ascender Karoseria - Volkswagen Baja Bug Serwo- King Max cls2511s 22,3 kg Silnik - Tekin T30 Pro Hand Wound ESC - Hobbywing 1080 WP Felgi - Gmade AR08 Opony - 1.9 BFGOODRICH ALL-TERRAIN T/A KO2 TIRES - R35 Wyciągarka - TowerPro MG995 Robot 360 - 11kg Aparatura - Sanwa mt4 Pakiet - Lipo 2S nano-tech 4200mAh 7,4V 65C Kolor to PS-19 CAMEL YELLOW - 86019 Tamiya ( Podziękowania dla KubaDG za instruktaż i malowanie ) A oto jak wygląda na tą chwilę:
niesamowicie powycinałeś tą budę ale chyba tak musi być, ale ogólnie wygląda bojowo
Garbusek przeszedł testy na ostatniej rundzie zawodów i po za drobną awarią (z moje winy ) dotrwał do końca. Jeździło się miło i przyjemnie, także pozostaje mi tylko kosmetyka .
Na zawodach przetestowałem również oponki Gmade 1904 które całkiem nieźle się spisały (tym razem ich nie przycinałem ). Producent podaje wymiary 121 x 45 ale faktyczny to 118 x 45 czyli podchodzą również pod klasę Sport.
2017-10-20, 20:46
buda fajna ale szkoda że nie zrobiłeś tz '' uszczelek '' widać było by drzwi i maskę .
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości